jalan-jalan : strawberry park at genting highland

STRAWBERRY PARK AT GENTING HIGHLAND

boleh tak yang aku baru tahu ada strawberry park kat genting highland
baru berangan nak jalan ke cameron highland

so, before ke cameron, kite rasa dulu strawberry genting

bergambar dulu kat pintu masuk

pekerja dia nih britau en suami, "strawberry tada buah la bang"

yang muda & yang tua

berhenti membasahkan tekak dengan strawberry cookies & strawberry shake
selain tuh, ada juga taman bunga dekat dengan strawberry farm nihh
owhhh purple flowerrr

dan juga mushroomm farm...cantek betol mushroom dia
ni la cik cendawan..tengok jer ok
if i touch it???
owhh..lupa nak ambil alamat nyer...kalau korang jumpa HOTEL SERI MALAYSIA kat genting highland tuh, strawberry farm adalah di belakang hotel yer..


3 comments:

  1. http://mujadafewa.blogspot.com/2011/12/tips-dapat-be-terus-daripada-respond.html

    hye,,,, tq for visiting my blog,,, baca tips dapat be tu k,, harap muja membantu :D

    ReplyDelete
  2. beshnya. pupel pernah pergi sekali je kat sini

    ReplyDelete