BEN ASHAARI TANYA KAU BERANI KRITIK BLOG AKU TAK ?

ko ada berani kritik blog aku nih???



Kenapa SAYA nak blog saya dikritik???

- sebab saya newbies lagi dalam blogging -
- saya nak perbaiki penulisan saya yang sesuka hati nak tulis nih -
- saya rasa tujuan blog saya nih dah campur aduk -
- saya nak juga berjaya dalam berblogging macam BEN ASHAARI nih (tengok blog dia biasa jer entry tapi trafik tinggi juga. apahal?sila abg ben berani jawab tak?hahaha...mati aku kene komen kaw2 lepas nih)

silalah kawan2 luar sana ikhlas memberi kritikan..
don wori, bukan aku nak hambat korang pon..lebeh2 aku balas balik komen korang

10 comments:

  1. daun-2 gugur ni agak serabut sikit . Susah nak bce entri .

    ReplyDelete
  2. aq suke blog nie...terasa lembut pula..hehe..

    ReplyDelete
  3. nice tapi setuju dengan daun gugur tak diperlukan

    http://blogbudaksengal.blogspot.com/

    saya dah follow blog ni Jemput ke blog saya

    ReplyDelete
  4. hai, menjenguk dari segmen abg ben. sy dtg bkn utk mengkritik tp to say hello ! salam perkenalan. jom g blog saya =)

    ReplyDelete
  5. yuhuuu!! tinkerbell terbang2 sini. jenguk2 blogger yg j0in segmen en. ben ^^

    ermmm..x join pun segmen ni sje menyibuk. @,@

    ReplyDelete
  6. Rasanya widget daun gugur2 ni tak perlu kot. Hehe. And kalau boleh, buat garis pembahagi antara widget2 kat sidebar. Widget follower, letak kat atas. Word verification, boleh disable. Hehe. Yang lain, dah okay. ;)

    ReplyDelete
  7. Hai.!! Singgah sini ;) Done follow kamoo!

    ReplyDelete
  8. datang nak kritik.. hehe

    kte rase widget digital clock uh ta pyh kowt sbb org dtg blog bkn na tgk bnde tu kn & lgy pown kt pc/lappy da ade jam..
    daun2 gugur ni pown rasenye x prlu, klu na letak jgk bley letak snow je lgy cute.. =)

    jangan lupa kritik blog kte kay.!

    http://misz-lovely15.blogspot.com/2012/02/ben-ashaari-tanya-kau-berani-kritik.html

    ReplyDelete