cara nak dapat BE dari encek Nuffnang???



blogger kat luar sana sape tak kenal dengan lambang nih sangat pelik bin ajaib okeh...

nama dia encek nuffnang..
dia nih baik lagi pemurah hati nak bagi duit kat koranggg semua..
tapi dia pon memilih juga nak bagi duit nih..
antara yang dah merasa duit si encek nuffnang nih redmummy, viruspadu, eyriqazz (aku main tembak jer nih, kalau tak betol matiler aku kene sue kat court)

baru-baru nih kawan aku ternampaklah encek nuffnang aku..
dia ngadu dia tak dapat langsung pon campaign sedangkan iklan encek nuffnang dah ditepek penuh kat blog dia..
so, aku yang belom pernah merasa duit encek nuffnang nih kelu, tak tahu nak jawab apa.kesian gak tengok kawan aku..(aku ni lembut hati tau..)

so, soalan telah diberi kepada encek nuffnang, aku tunggu jawapan nyerr selepas ini!!

2 comments:

  1. sabar ye dik.. nanti dptlah BE dari nuffnang tu.. BE ni bkn semua blh dapat.. cam akak, 8 bln berblog br dapat..

    ReplyDelete
  2. Insya Allah... rajin2 update nnt bole dpt BE byk2 ;)

    tq komen kat blog Alycia.. haah, skrg ni jarang update blog.. ada sbbnya.. nnt lah bgtau hehe..

    utk pertanyaan Pink Lavender ttg pakaian dalam Premium Beautiful boleh mendapatkan anak.. sebenarnya PB tu xde kandungan apa2.. PB ni disulam dengan FIR (Far Infrered Rays). FIR ni lah yang membantu membetulkan dan memulihkan sistem saraf dalam tubuh badan untuk menjadi lebih teratur.

    anything bole tanye Alycia yer.. tq ;)

    ReplyDelete