filem : BOHSIA 2

 

BOHSIA 2

sape dah pergi tengok citer nih?
makneng nak ucap tahniah kat SYAMSUL YUSOF sebab berjaya buat filem yang bagus

walau dalam filem tuh banyak bahasa yang agak kasar digunakan..kiranya budak sekolah macam kurang sesuai untuk tengok citer nih, tapi jalan ceritanyer sangat bagus.menyayatkan hati..sobsobsob...

apa pun makneng harap anak Dato' Yusof akan terus berkarya dengin lebih bagus.

TAHNIAH!!!

korang nak tahu pe jalan citernyer,silalah pegi tengok kat wayang.
kalau bukan korang yang sokong filem melayu sape lagi kan??

(husband yang beria ajak tengok nih..huhuhu..tq mr hubby)

6 comments:

  1. untunglah makneng..hihih.cam kitorang suami isteri bukan kaki wayang.tunggu jelah dvd release leh la beli..tgk trailer mmg bestlah..

    ReplyDelete
  2. Salam, dah tgk senarai peserta ga? Jom semak manalah tau.. kot2 terlepas pandang plak nnt..hehe http://www.akmarwati.com/2012/05/peserta-ga-dari-akmarwaticom.html

    ReplyDelete
  3. tak pergi lagi nak bawak budak2 cam tak sesuai la pulak...

    ReplyDelete
  4. tak minat sgt tgk movie mcm ni

    schaze suka tgk cerita kartun jek ;p

    ReplyDelete
  5. jom join!
    http://sweetmisskk.blogspot.com/2012/06/mega-tech-giveaway-by-mizzsninie-cikmun.html

    Hadiah :
    * Sebuah MP3 Player
    * Sebuah Phone Samsung
    * Sebuah Kamera Lomo
    * Button Badge K-pop
    * Inner Neck
    * 30 Bloglist Selama Sebulan
    * 10 Banner

    ReplyDelete
  6. wah..sis dh g tgk eh?best x?

    sori lmbt dtg sis..bz..huhu

    ReplyDelete