Aishwarya Rai yang meletop


SEMASA MUDA & BELOM KAWIN



SELEPAS KAWIN & BERANAK...

 

 haa...kesian kan Aishwarya Rai nih...
ramai sekarang kritik dia sebab badan nye yang dah tak seperti model ratu cantik dunia...

so, korang yang dah kawin & lebih2 lagi dah beranak, mcm mana plak figura badan uols?
adakah kembang semangkuk?atau dah takde ukuran?dari atas ke bawah ukuran sama je?

Korset PREMIUM BEAUTIFUL membantu anda kekal sihat bergaya!!!


nak tahu lebih lanjut?
call/sms wana: 0197515425
kalau malu boleh email: wana.sahid@gmail.com

6 comments:

  1. Salam singgah sis,
    camni bole lah promote corset ni kat Aishwarya kan hehehe sian dia kena kutuk :)

    ReplyDelete
  2. salam...

    mak aiihh lain betul body dia.... !!!! biar betul ek..


    jom follow sue balik
    http://aswith4kids4ever.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. salam..jangan lupa tau join giveaway paling hebatttttt ni . :) => http://mynameishafizah.blogspot.com/2012/05/random-giveaway-by-cik-fie_26.html

    ReplyDelete
  4. fifi singgah sini.. :) amboi badan die.. lari betul..

    ReplyDelete
  5. jom join!
    http://sweetmisskk.blogspot.com/2012/06/mega-tech-giveaway-by-mizzsninie-cikmun.html

    Hadiah :
    * Sebuah MP3 Player
    * Sebuah Phone Samsung
    * Sebuah Kamera Lomo
    * Button Badge K-pop
    * Inner Neck
    * 30 Bloglist Selama Sebulan
    * 10 Banner

    ReplyDelete
  6. Yupp... tp dia dah slim sikit skang ni...

    ReplyDelete