memperkenalkan kawan baru saya...

hai cik puan diari...

mesti marah kat saya kan sebab asyik join GA, contest sampai saya lupakan cik puan diari..
jangan marah saya yer...nanti kene jual..muahahahhah

okeh, dengan ini saya merasmikan kawan baru saya...

encek s2 dgn baju pink nyerr

haaa...ni ler kawan baru saya..
nama dia encek s2..dia nih banyak game tau..
saya slalu main dengan dia...tak kire ler time kat opis, time kat rumah, dalam kete pon sempat main game lagikk (bila aku jadi passenger lah kan), time nak tido pon sempat men game dulu tau..


dia nih gelap sket...tapi saya dah pakaikan baju kaler pink!!!cari baju kaler purple takder..
so husband bagi kaler pink...dah lembut sket nampak encek s2 nih...

apa?kawan lama saya?owhh...dia tak lama lagi dapat owner baru lah kot...
husband kata jangan lah simpan, kite tukar jer...
so e72 pon dah duduk kat sini...

nampak tak e72 saya?lom tampal harga lagikk

thanks to e72...dah lama saya guna kamu..
kamu sangat berjasa kepada saya..banyak momen indah ke sedih ker kamu simpan untuk saya...

pesanan kepada encek s2:
- sila berikan perkhidmatan yang lebih baik daripada e72 yer...kalau tak, siaplaaa....

1 comment:

  1. wau mak neng... hebat kawan kamu yer mak neng.. hi hihi

    ReplyDelete