Corset Premium Beautiful???

salam tengah hari...

hari isnin...
biasalah budak pemalas nih...
tapi harinih pose ganti okkay...orang patotnyer bila puasa tuh jadi cergas..tapi aku??




teringat semalam kat rumah along..

nak naik tangga rumah along nampak plak corset..
dalam hati "nape aku macam biasa tengok jer corset nih..bukan PB ker?"

terusla mulut nih tanya akak ipar "kaksu guna PB ker?"
"ha ahh..kaksu guna dari zaman bujang lagik"

dalam hati terus kata..what??dah lm kaksu guna yer

tanya lagik "bagus ke kak PB nih?"
"kaksu dulu sakit blakang slalu..so, kaksu try la beli PB nih..dalam setahun kaksu guna betol2, hilang dah sakit blakang tuh"

uihh..hati terus nak tahu lagik.."brape akak beli dulu?bukan 1set harga dia 2k kak?"
"kaksu beli satu2 jer...harga yg corset tuh dlm 600++..kaksu ada 2 korset tuh.."

what??sampai 2 kaksu aku beli apekes??bagus sgt ke menda alah tuh???
"sebab masa yang 1st tuh kaksu hantar untuk repair cangkuk dia, amek masa 3 ke 4 bulan jugakla nak dapat semula..tuh beli lagik 1"

sampai pagi nih dok terfikir..apalah yang bagus sangat sampai kawan opis aku pon ada 2 orang yang guna..dalam malas2 tuh aku surf jer la...layannn....

No comments:

Post a Comment