akhirnya...saya mengaku....

saya mengaku yang saya cengeng aka gembeng aka cepat meleleh airmata...

err..tetiba nak buat status nih..
tgh hujan..br habis metg...
sbb lunch hour xkuar sbb kesat airmata...

lastly, saya ngaku saya agak cengeng...hati sy rapuh sebenarnya walaupun luarannyer nampak kuat..
penat tahan sedu xmo opismate dengar okay....

kenapa makneng sedu2 nih???
dengar opismate yg PJJ dah preggy..i'm happy for her!!!
she's married a week b4 me..congrats dear....

tetiba hati makneng sebak...



10 comments:

  1. jgn la gitu makneng.. makneng perlu kuat!! chaiyok2!!

    ReplyDelete
  2. ala, namola sedihsedih..inshaa Allah nanti ade rezeki untuk kamu

    ReplyDelete
  3. makneng,,, dun sedey2.. sabar ea ^^,

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah rezki kita lepas neh. Sama2 kita doa..

    ReplyDelete
  5. Bersabar yer...mungkin ada rezeki pasni..

    ReplyDelete
  6. sabo la darling...belum ada rejeki lagi...jgn putus asa pada Allah SWT...teruskan usaha ok...kalau ada kata2 nakal tanya bila nak ngandung..bila nak ngandung..kabo je esok... chill

    ReplyDelete
  7. insyaAllah rezeki kita akan sampai jugak..aminnnn

    ReplyDelete
  8. sabar.....nangislah sepuas-puas hati...
    Hati mesti lega lepas ini....
    Tapi yag penting sabar dan harapan mesti seiring yek..

    ReplyDelete