azam 2012 tercapai??

tengok kalendar...
OMG!!!OMG!!!!

harini 30 november 2012..
maknanyer lagi sebulan nak masuk tahun baru
lagi sebulan tambah lagi seangka umurku..hahaha

tetiba rasa nak review azam tahun baru...tercapai tak eh???

yang pasti banyak tercapai lah kan...hahaha..bagus2...
pastikan azam 2013 tercapai betol2..


gatai lak tangan nak menaip wishlist 2012...

1 : nak pi melancong lagik...tp xdecide lagi manan nak pegi... DONE!! medan & bandung
2 : nak beli vacuum (apanyer wishlist laaa) OTW..bulan12 beli..wajib
3 : nak kuruskan badan...wah naik tingkat 2 jer dah sempot!!! DONE with PB
4 : teringin plak nak beli jam baru (gediks sgt) -->>tak terbeli sebab bila nak beli jer tengok tangan..sayang plakk...
5 : nak try apply wat master...caiyokk!!!!! DONE dan berjaya dapat scholar for my master..syukur..

Alhamdulillah...hampir semua tercapai...
azam 2012 korang dah tercapai lom??


4 comments:

  1. tahniah2.. azam saya ada yang tak tercapai lagi..wuhuu..

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah...
    azam sy, xtau tercapai ke x hehehehe

    ReplyDelete