drama : dejavu di kinabalu

sekarang tengah tunggu time buka
tunggu buka sorang2 ok..sob sob sob..
laki makneng kene ke kuantan lah plak..sok baru balik..

layan dejavu di kinabalu nihh
korang rasa nadira patut pilih sape??ammar ke bazli???
kesian la bazli tuh..dia baik sgt2 kan...ammar tuh pon baik gak..
untung betol nadira ni jadi rebutan gitew...hhahahaha...

makneng nak tgk kalau dia pilih bazli jadi apa,kalau pilih ammar jadi apa..
tapi nak ke pengarah ni melayan kehendak makneng akan ending citer nih???hahahah

11 comments:

  1. mak neng saya nak dia kawen dengan ammar!!! huhuhu ~ mak neng tau tak?? cita dejavu kinablu neh sama mcam citer saya...huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. hehehe dah lama x ikuti cite tersebut tp kalu ngan ammar pun ok gak...

    ReplyDelete
  3. mak neng mai tgok maii hasikkk personaliti diri mak nengg hihihi

    http://nurputribatrisyasuri.blogspot.com/2012/07/jom-tengok-jawapan-personaliti-diri.html

    ReplyDelete
  4. haz nak nadira dgn ammar... hehehe.
    btw mak neng duk putrajaya gak ke? presint brape? haz dh follow sni =)

    ReplyDelete
  5. alaa tak tengok citer ni. selalu tak sempat. :)

    ReplyDelete
  6. Lawakla makneng ni., kalu mak neng ni jd pengarah, taktahula bpr episod agaknya baru habis heheee :-)

    ReplyDelete
  7. tup2 nadira mati..camne? :D

    ReplyDelete
  8. akak tgk gak cite nih..tp kalau akak jd nadira tatau la akak nak pilih sapa..dua2 pun baik

    ReplyDelete
  9. follow makneng dah hihihi...
    Shima tak tgok citernih sbb tv anak yg kongker muahahaha...

    ReplyDelete