jalan-jalan : Genting Highland

good nite uolsss...

agak2 rasa bosan dah join GA sebab takde menang pon (ayat orang cepat putus asa, sila jangan tiru  saya)
 so, makneng nak update aktivit yang telah makneng buat...

ok, ni masa cuti hari federal..
sesaje ajak hubby pi jalan genting dari dulu...tetiba petang tuh hubby kata jom tdo genting..yeayyy!!!
lompat katak habeslaa....hepi gilerr...

so, where i stay for that night??
hotel yang biasa kat gentingla...1st world hotel (erkk..betolker ejaannyer nih?)
lepas tuh ada lah juga jalan2 kat area dalam hotel  1st world tuhh...tapi sebab dah timing mata aku nih ngantok yang amat, aku berjaya lah paksa laki aku balik bilik cepat...sebab mata berat sangat...errr...

untuk pengetahuan, hotel yang aku duduk nih takde aircond yer..hanya kipas jer...sudah cukup menyejukkan..
owhh...before balik hotel, we all ada lah beli cookies kat kafe hotel tuh...serius menggiurkan aku yer...(kaki makan memang macam ni laa)
tapi gambar tuh semua upload nanti eh..sebab dalam s2 lagikk..

so, we check out from hotel at12 laaa....dan suasana kol12 tengah hari itu sangat sejuk...aku terbayang..kalau dok kat genting nih kering ker eh basuh baju???

kete ku berembun macam pagi di kampung jer

roller coaster pon xde orang nak naik tau

so..dalam sejuk tuh pusing jap kat area genting tuh dulu...



ok... dah habis pusing..setakat outdoor & indoor game tuh aku tak heran sangat...sebab baru lepas main kat USS lah katakan..(aigoo..budak ini sangat berlagak yerr)
so kami pon meneruskan perjalanan ke starwberry farm..
muka ceria nak ke strawberry farm
ok...sambung lain hari pasal strawberry farm genting highland yerrr....

No comments:

Post a Comment