Pictures Of The Year 2011 Contest

ahaa....
menarik betol contest nih...

banner contest pon menarik!!
 

Letakkan 1 GAMBAR yang paling bermakna dalam hidup korang...picture of the year 2011

ok lah dik, tahun 2011 sangatlah bermakna dalam hidup makneng nih...
tapi ni lah gambar yang rasanyer makneng akan abadikan dalam hidup..tak tahulah bila lagi makneng berpeluang

  saya temankan mak abah buat umrah..masa nih mak baru selesai menjalanai operation, kimoterapi dan radioterapi barah payudara. Alhamdulillah semasa di Tanah Suci, mak sihat sangat..

to my mom and dad, i love u sooo much!!!
terima kasih  kerana membela saya dari kecik sampai saya dah kawin..

makneng nak tag:
faiz, nora dan kakti
cikmisi dan tiefazati

2 comments:

  1. gud luck! saya pn join this contest. :) done folow u. jmput dtg blog saya jd folower saya blik ye. :)

    ReplyDelete
  2. nice one sis!
    amin.semoga mendapat barakahnya dibumi tanah suci Allah..
    good luck yup :)

    ReplyDelete