cikpuan diari

cikpuan diari....

rindu LOL nak cerita sama kamu..
nih tengah tunggu husband datang ambil.
harinih suruh husband hantar...hahaha...bagus tak saya?bukan selalu okkay...

apa??

cikpuan diari nak kenal kawan baru saya tuh eh?
alaa...tak sempat lagilah nak kenalkan kat kamu cikpuan diari..

saya tengah busy nih...appraisal 2011 tak siap lagik...
nanti bos jerit kat saya...dah cacat appraisal tahun 2011..
kalau tahun nih rajin, saya nak sediakan paperwork nak apply master plak..
tapi bagi saya siapkan appraisal dulu yer sementara tunggu hubby sampai...jumaat nih saya cuti...cikpuan diari jangan plak tertunggu tunggu kan saya..

cikpuan diari boleh pegi dating dengan encek  GOOGLE...
dengarnyer encek GOOGLE tuh hebat!!!semua benda dia tahu...
cuma dia tak tahu bila nak kiamat..tuh jer..huhuhu...

ok, bagi saya buat kerja dulu yer...

No comments:

Post a Comment