owwhhh..melepek...

salam petang uolss...

arinih makneng cubalah puasa kan...sbb pose ganti xhabes2 lg..
makneng sempatla sahur..minum susu+ nestum +kurma 3 biji..
tapi makneng rasa sudah lembik skrg..camne nak masak spagheti carbonara seafood..
amboiiii...bkn main lg kan tekak makneng nyer selera..

penat okkay surf2 cari resepi..

 

sungguh menggiurkan okkay...owhh nafsu ku..begitu memuncak sekali..berdiri bulu roma tgk gambo nih..ni presentation yg paling menggiurkan...OMG!!!!!!!!!!!!!
aku nak spaghetti carbonara!!!

thanks to ohmalaysia.com

jom balik nih nak buat!!!

p/s: my boss said u sound like pregnant.opss...kalau rezeki,aku terima jer..tapi mmg aku jenis kakimakan terutama seafood..aku blh bedal ketam seperiuk sorang2 tanpa pk nak pelawa org lain. seb bek laki aku jenis mkn je, xbyk songel

No comments:

Post a Comment