What happen to my teeth???

Apahal aku xtdo lg???
Ahaaa...jgn pk bukan2 okkay..
Aku tgh pk tetiba jumpa serpihan gigi dlm gusi yg berlubang tuhhh..alaa...kan aku baru cabut gg minggu lps..

Bl tunjuk husband,dia cek2 gg aku,katanyer xde lak gg pecah.
Tapi...camne ada serpihan gg dlm luka tuh yer??patotla gosok gg asyik darah jerr...

Doc kata aritu,patotnyerr dlm seminggu dah ok.tp ni maseh bleeding lg.WHY???

My hubby promise to bring me back to dental clinic yg cabot gigi aku arituh..
Takotnyerrr kalau dentist korek luka cabot gg tuh..pe rasanyer eh??skrg kpl aku xblh tito..hubby dah selamat dengkur kat sbelah...

So uolsss...nak try lelapkan mata..
Sok plan nak pi pasar rabu ayer hitam jadi ker x eh dgn gg tertinggal ni??

Dah2.....
Tdo dl uolsss...

Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

1 comment:

  1. lor.. siannya.. sabar ek... maybe lepas ni OK la kot..

    ReplyDelete