saga FLX

hi...

masa balik kampung raya, adek ku yg nan sorang tuh telah membawa balik sebiji kenari 2nd..walau bagaimanapun, ayahandaku telah tak setuju untuk si adek beli kete tersebut...SENTAP MAK NYAHHH....buat mogok trus adek aku xmo makan...

demi nak memujuk si anak bongsu,ayahanda telah membawa dia berjalan2 tengok kereta..
balik2 umah jew, si ayahanda sebok ler bercerita kat aku nih pasal SAGA FLX..
aku yg penat pose nih tadah jer la telinga mendengo kan ceghiter sambil terfikir setahu aku saga fl jew..sejak bila dah tambah x nih????
paling xtahan ayahanda siap memuji 6speed,dgn cc 1.3,bl tukar gearr pon xrasa ngah..
tuh nak memperkecilkan hati myvi aku ler tuhh..(mampuih kalau bapak aku baca)



naik koje jew aku pon tengok2 ler pasal saga flx tuhh..
not so bad laa...



korang nak tahu lanjut baca lah sendri yer...
http://www.proton.com/Models/Our-Model-Lineup/Sedans/New-Saga-S16/Highlights---Features.aspx
http://paultan.org/2011/07/28/proton-saga-flx-1-3l-first-drive-impressions/

No comments:

Post a Comment