frustrated!!!

today is monday..
start working as usual...
but monday bluess always come to my life...

while i'm following my boss disscuss with big big big boss...
i got a sms from another boss ask me if i can go to Singapore?
wow!!!! very interesting....
then i see her to ask what type of event i need to go..
after she explain blaa...blaa...blaa....(many things)....then she ask me..

"dah ada passport?"

"dah...sbb plan nak pi umrah"

"ok,nanti bg borang A, borang B & passport yer"

i just said "okeh,beres jer"

so, i go back to my place laaa...i call my parents..

"mak,passport kite ada kat mak lg ker?kite blh amek kejap x?kite nak pi Singapore"
(dgn yakin nih aku ckp kat mak aku kene pegi Singapore)
"mak dah htr kat travel agency lah ko nyer passport tuh..kat nak terbang bulan 7 nihh"

gulp..telan airliur jap...then i ask my father phone no the travel agency...
i call Tn Hj Saadon (travel agency nyer org) about my passport...
a few minutes later, he called me and told me that...
"tarikh umrah tuh dah kompem,kalau ikot tarikh nak ke Singapore tuh, passport awak kat embassy"
rasa nak nanges bolehx??uwaaaa....torlopeh den...

but after thinking this is my 1st time to Umrah,then i felt released..
stakat Singapore jerkk...aku blh ajak my BFF bw aku tawaf kat sana jer laa...ha3...

no harm if i pass this oppportunity to my colleague rite?...

this post has been write during lunch hour k..aku pose sbb tuh xlunch
korang dah hbs byr hutang pose lom?

No comments:

Post a Comment